Pirkimo–pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato paslaugų teikimo, užsakymo, apmokėjimo ir atšaukimo tvarką interneto svetainėje www.superinis.lt.
1.2. Paslaugas teikia fizinis asmuo Lukas Petraitis, vykdantis veiklą pagal verslo liudijimą (toliau – Pardavėjas).
1.3. Kiekvienas Klientas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis ir su jomis sutinka.
2. Paslaugų pobūdis
2.1. Svetainėje superinis.lt teikiamos paslaugos – irklenčių nuoma, dalyvavimas renginiuose (pvz., SUP polo, SUP joga) bei susijusios pramogos.
2.2. Visi pasiūlymai svetainėje yra laikomi kvietimu sudaryti sutartį, o ne privalomu pasiūlymu parduoti.
3. Užsakymo pateikimas
3.1. Klientas pasirinkęs paslaugą ir norimą laiką pateikia užsakymą per elektroninę parduotuvę.
3.2. Užsakymas laikomas patvirtintu, kai Pardavėjas gauna apmokėjimą ir Klientas gauna el. paštu užsakymo patvirtinimą.
3.3. Pardavėjas turi teisę nepatvirtinti užsakymo, jei paslauga negalima, o apmokėjimas – grąžinamas.
4. Kainos ir apmokėjimas
4.1. Visos paslaugų kainos nurodomos eurais, su visais taikomais mokesčiais.
4.2. Apmokėjimas vykdomas iš anksto per Paysera sistemą arba kitus integruotus elektroninius mokėjimo būdus.
4.3. Klientas privalo pateikti tikslius duomenis atsiskaitymo metu. Netikslūs duomenys gali sąlygoti užsakymo atšaukimą.
5. Paslaugų suteikimas
5.1. Paslaugos suteikiamos Kliento pasirinktu laiku ir nurodytoje vietoje, kaip nurodyta užsakymo patvirtinime.
5.2. Klientas įsipareigoja atvykti laiku ir laikytis visų saugumo bei elgesio taisyklių, pateiktų svetainėje ar renginio vietoje.
5.3. Vėluojant daugiau nei 15 min. be išankstinio perspėjimo, paslaugos teikėjas turi teisę nutraukti rezervaciją be kompensacijos.
6. Atsisakymas ir pinigų grąžinimas
6.1. Klientas gali atšaukti užsakymą ne vėliau kaip likus 24 val. iki rezervacijos pradžios – visa suma grąžinama.
6.2. Atšaukus užsakymą likus mažiau nei 24 val., sumokėta suma negrąžinama (išskyrus force majeure atvejus).
6.3. Jei paslauga neįvykdoma dėl Pardavėjo kaltės – visa suma grąžinama per 5 darbo dienas.
7. Atsakomybė
7.1. Klientas atsako už pateiktų duomenų tikslumą.
7.2. Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius Klientui dėl neteisingų duomenų ar vėlavimo.
7.3. Paslaugų teikėjas neatsako už nenumatytus trikdžius, kilusius dėl force majeure (pvz., oro sąlygų, techninių nesklandumų).
8. Asmens duomenų apsauga
8.1. Visi Kliento asmens duomenys tvarkomi pagal svetainėje pateiktą Privatumo politiką.
8.2. Duomenys renkami tik tiek, kiek būtina paslaugų suteikimui ir teisinių reikalavimų laikymuisi.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Šios taisyklės taikomos visiems sandoriams, sudarytiems per superinis.lt.
9.2. Visi ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus – vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9.3. Taisyklės gali būti atnaujinamos be išankstinio įspėjimo. Nauja versija įsigalioja nuo paskelbimo svetainėje.
📩 Kontaktai
Pardavėjas: Vaidas Borusevičius
Veikla: Paslaugų teikimas pagal verslo liudijimą
El. paštas: info@superinis.lt
Tel.: +370 612 34567